Online kaarten kopen
Bestel kaarten snel en eenvoudig 24/7 via atlastheater.nl. Je ziet direct of er nog kaarten beschikbaar zijn, daarnaast kun je zelf je rij –en stoelnummers kiezen. Betaling geschiedt makkelijk en veilig met iDEAL, VISA, Mastercard, Maestro, Vpay, Podium Cadeaukaart, PayPal, GiroPay, Sofortüberweisung, Bancontant, Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart, VVV kaarten en bankoverschrijving. Je ontvangt een reserveringsbevestiging en een mail met de e-tickets op het door jou opgegeven e-mailadres. Je kunt de e-tickets ook vanaf je telefoon laten scannen bij de kaartcontrole.

Digitaal tegoed
Het digitaal tegoed is persoonsgebonden, onbeperkt geldig en kun je inzetten bij je volgende bestelling bij het ATLAS Theater. Als je kaarten bestelt via de website en je beschikt over een tegoed, dan vraagt het systeem of je dit tegoed wilt verrekenen met deze bestelling. Het systeem houdt alle transacties bij en via je persoonlijke omgeving kun je de laatste transacties opvragen en je huidige saldo controleren. Je kunt het digitale tegoed ook gebruiken bij reserveringen via de Theaterkassa.

Ruilen of retourneren van kaarten 
Gekochte kaarten worden niet teruggenomen. Als je door omstandigheden niet naar het theater kunt komen, draagt het theater daarvoor geen verantwoordelijkheid. In zeer bijzondere gevallen kan een uitzondering gemaakt worden en kunnen de kaarten omgeruild worden voor een digitaal tegoed. In dit geval wordt er € 2,00 per kaartje aan annuleringskosten in rekening gebracht. We ontvangen de annulering uiterlijk drie dagen voorafgaand aan de voorstelling, anders kunnen de kaarten niet worden geretourneerd. 

Terugbrengen of omruilen is niet mogelijk bij kortingsacties (een al gekocht ticket omruilen voor een goedkoper kaartje). Na de omruiltermijn (één dag voor de voorstelling, voor 15:00 uur) kun je je kaarten niet meer retourneren. Wanneer je door omstandigheden niet naar een voorstelling kunt komen, dan draagt het ATLAS Theater daarvoor geen verantwoordelijkheid.

De Wet koop op afstand is niet van toepassing op ticketverkoop. Er geldt géén bedenktijd (herroepingsrecht) als je een toegangskaartje koopt voor een bepaalde datum of bepaald tijdstip.

Geannuleerde voorstellingen
Het kan zijn dat een voorstelling door onvoorziene omstandigheden wordt geannuleerd. In dat geval brengen we de kaarthouders zo snel mogelijk per mail op de hoogte. Indien mogelijk wordt een nieuwe datum voorgesteld, waarvan de bestaande kaarten geldig blijven. Indien de nieuwe datum niet past, wordt het betaalde bedrag ongezet in een persoonlijk digitaal tegoed. 

Pauzeconsumptie en garderobe inbegrepen
Bij je ticket is een pauzedrankje, de garderobe en de servicekosten inbegrepen, tenzij anders vermeld. Je kunt je drankje halen bij onze zelfbedieningsbuffetten of bij de bars in de foyers. Wanneer een voorstelling geen pauze heeft, staat de consumptie na afloop van de voorstelling voor je klaar. Bij jeugd- en familievoorstellingen bieden wij de kinderen een gratis glaasje limonade aan. Daarnaast krijgen de bezoekers van de koffieconcerten op de zondagochtend een gratis kop koffie of thee met een plak cake.

Kaarten kwijtgeraakt?
Bij verlies van je kaarten kun je bij de Theaterkassa kopiekaarten aanvragen. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Wachtlijst
Voor een uitverkochte voorstelling kun je je (vrijblijvend) op de wachtlijst laten plaatsen. Het komt (vaker dan je denkt) voor dat er weer kaarten beschikbaar komen. In dat geval bellen wij je op volgorde van de wachtlijst. Wanneer een voorstelling op onze website op uitverkocht staat, kun je middels de knop 'wachtlijst' jezelf op de wachtlijst plaatsen.

Mis niks

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van het ATLAS Theater en ontvang alle info over voorstellingen, achtergronden en speciale aanbiedingen!

Bedankt! Je bent nu ingeschreven voor onze nieuwsbrief.