Wanneer kan ik weer tickets bestellen?
De kaartverkoop is vanaf donderdag 7 december om 16:00 uur naar verwachting weer mogelijk. Let op: Je ontvangt van ons eerst een mail om je wachtwoord aan te passen. Daarna kun je je tickets weer bestellen.

Verandert er iets aan het bestelproces?
Nee, het bestelproces ziet er hetzelfde uit. We hebben alleen de stappen 1 (Stoelkeuze) en 2 (Tariefkeuze) samengevoegd. 

Blijven mijn tickets geldig?
Ja, je tickets blijven geldig en kun je dus gewoon laten zien bij de ticket controle. Dit geldt zowel voor tickets voor voorstellingen als voor horeca-arrangementen.

Blijft mijn digitale tegoed geldig?
Ja, het tegoed wordt één op één overgenomen.

Behoud ik mijn rij- en stoelnummer bij mijn reeds aangeschafte tickets?
Ja, jouw rij- en stoelnummer die vermeldt staat op je ticket wordt één op één overgenomen.

Ik wil mijn tickets annuleren/ wijzigen tussen 3 en 7 december, kunnen jullie dat doen?
Nee, onze Theaterkassa medewerkers kunnen helaas ook geen handelingen uitvoeren in het systeem. Eventuele annuleringen/ wijzigingen kunnen dus pas verwerkt worden na 7 december.

Moet ik een nieuw ATLAS account maken?
Nee, jouw account wordt één op één overgenomen naar het nieuwe ticketingsysteem. Je klantnummer zal wel veranderen en je ontvangt automatisch een bericht dat je je wachtwoord opnieuw moet instellen.

Waarom gaan jullie over naar een nieuw systeem?
Het huidige systeem stopt helaas met hun programma en daarom zijn wij genoodzaakt om deze overstap te maken. Het nieuwe systeem biedt echter veel meer mogelijkheden voor de kaartverkoop voor de toekomst. 

 



 

Mis niks

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van het ATLAS Theater en ontvang alle info over voorstellingen, achtergronden en speciale aanbiedingen!

Bedankt! Je bent nu ingeschreven voor onze nieuwsbrief.